3.2.10

más gyöngyeim



mivel ma kicsit előbb keltem fel a kelleténél és nem akartam zavarni a kedvesemet, arra gondoltam keresek a régi munkáim közül egyet és megmutatom Nektek. ez lett belőle. akinek van akváriuma az tudja, hogy mire gondolok. most sajnos nincs lehetőségünk rá, de remélem hamarosan bepillantást nyerhetek újra, abba a másik  világba. a szumátrai márna (fent a képen), egyike a kedvenceimnek. mozgékony, falánk, néha csipkelődős de mindig valamilyen új élménnyel szolgál az akvaristák számára. másik kedvenc, a ramirezi sügér (alsó kép). szájköltő halak családjába tartozik, vagyis az ikráját és kicsinyeit is gondozza. szeretném egyszer megtapasztalni. valamelyik halkereskedésben már láttam. lenyűgöző élmény! 


 


3 megjegyzés:

  1. Szia Shila!

    Most olvastam a profilodban, hogy gyöngyösi vagy. Ha ez így van, akkor kb. 20km van közöttünk, én káli vagyok. :-)))

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépek :) nekem a rami az egyik kedvenc halam :) régebben nekem is volt 3, szeretnék vmikor egy egész kis csapatot :)

    VálaszTörlés
  3. igen, igy van. örülök neki hogy igy összeakadtunk, bár mostanság inkább a második a lakhelyem :)

    VálaszTörlés